Satın alma ekibimiz, projenin uygulanması için gerekli malzeme ve malzemelerin satın alınmasına ilişkin faaliyetlerde bulunan veya ilgilenen tüm proje katılımcılarına geniş bir hizmet yelpazesi sunan bir uzmanlar grubudur.
Ve sorumlulukları, projelerine gerekli öğeleri sağlamak isteyen proje yöneticileri için hayati öneme sahiptir. Ayrıca, tedarik zinciri yönetiminde yer alan kişilerin yükleniciler ve müşteriler arasında bir bağlantı kurmasına yardımcı olmak için çaba göstermektedir.
Tedarik ekibi, lojistik ve sözleşme yönetimi de dahil olmak üzere zincir yönetiminin ana faaliyetlerini ele almaktadır. Faaliyetlerin mevcut mevzuata ve projenin mevcut gereksinimlerine uygun olarak yürütülmesini takip eden ekip, satın alma işlemlerinin en iyi uygulamalarına ve mevcut iş politika prosedürlerine uyumu sağlar.
Deha Tech, ERP sisteminden yansıyan gerçek zamanlı verilerle yönlendirilen tedarikçi performansını izleyerek, tedarik tabanının denetlenmesini sağlayan bir tedarikçi portalı kullanır ve böylece tedarikçilere Deha Tech, stratejilerinin gerekliliklerine ayak uydurmaları için rehberlik eder.
Deha Tech, tüm malların tedariki için şirketin ERP sistemini kullanarak, tedarik süreçlerinin tüm aşamalarını takip edebilmektedir.
Küresel ve güçlü tedarik ağımızla en hızlı ve en kaliteli hizmeti sunmak için çalışıyoruz. İhracat uyum organizasyonumuzun bir parçası olarak, mevcut yasal bilgileri koruyoruz. Küresel proje yürütmesinin bir parçası olarak, geçerli yasa ve yönetmeliklerin Tedarik ve Lojistik ekiplerine tavsiyelerde bulunuyoruz.
Tedarik ekibi sorumluluklarının daha ayrıntılı konu başlıkları aşağıdaki gibidir:
- Stratejik Uyum
- Uzman Tavsiyesi
- Strateji Geliştirme
- Yüklenici Seçimi
- Danışmanlık
- Lojistik